Thursday, September 10, 2009

(T_T)

现在已经是凌晨了。。。心情很不好。。。我。。。哭。。。了。。。昨晚开始就一直读书读到天亮。。。因为真的很压力所以都不能睡才一直读书。。。我不是因为没读书而不会回答,而是不懂题目在问什么。。。考完出来了,听朋友写的答案原来是多么的容易。。。心情就不好了,再加上和我同组的朋友做assignment的拉我去一边讲话,说;“下个sem开始我不会再跟你们同组,因为我这个sem很压力。。。”!

听了过后,是因为我们每次都没合作完成assignment,每次都推给她一个人完成。。。才会搞成现在这样。。。下个sem都不知道该怎么办。。真的怕做不来。。。

还以为回到家睡个觉就没事。。。睡醒了就玩poker,哪里知道就一直输到20m。。。就连Poker也跟我作对。。。现在真的没心了,真的有时候想放弃读书,因为我真的不是读书的材料,我读书是为了拿文凭给我家人!好让他们有面子说他们的女儿是大学生。。。拿来作比较。。。可是他们就不知道读书真的不好玩。。。是很压力。。。

现在一个人在宿舍一直乱乱想了,不能入睡,很压力。。。

4 comments:

Mei.Pierce said...

add oils add oils!!!!hitz_gal@hotma

Anonymous said...

study is just to have a knowladge, past / fail is just a life.... enjoy study life and try your best dont be over presure friend. trust your self ! if you think your can! you can! nothing is impossible...
i support you! you can!!!!! take good care

Chuan Yew said...

You do not understand not because you don't know, maybe you are not concerntrating enough and by playing poker will give you a double whammy too..

Of course no one likes exam.. but when you graduated and started to work, you will face 10x pressure from what you are suffering now!!! Unless you married a rich guy and you can stop worrying about all this crap.

It's part and parcel of an adult life. All you have to do now is your determination and you should really make a pledge..haha

Stay tough there Kelly!!!

cutieKelly said...

thx,u all...yesterday night i jz out of control myself...nw i will put more affort on next paper...

thx...